Fialottas Snusk: Läsares berättelse

Fialotta Snusk

Hejsan, här skriver vi lite snusk, sex, leksaker och annat knasigt. Inga fördomar eller rullande ögon.
Fetisch, nyfikenhet på olika saker.
Känn er som hemma, har ni frågor, bara fråga på./Snusk Fia

Skriva Djupet på fetisch

Online nu =)

Blog Archive

Genant att prata <br> om sex?

Populära inlägg

Sedan Start.

=)

Etiketter

40 (1) akt (1) anal (2) bajs (1) bandage (1) ben (1) Berättelse (1) Beröring (1) blogg (1) Body (1) Butt plugg (1) Dildo (2) diskret (1) dusch (2) fantasi (1) fetisch (3) fia (1) Fialotta (1) film (1) fötter (1) Gloria (1) gloriafeet (1) hals (1) hand (1) Herre (1) hål (1) händer (1) kroppsstrumpa (1) kukar (1) kvinna (1) kåt (1) känn (1) leksak (1) leksaker (2) leksaker Dildon (1) lotta (1) lust (1) maximera (1) mens (1) Naughtibod - Vibrator Lila (1) onani (1) oral (1) orgasm (2) porr (1) rygg (1) sex (7) sexigt (2) sexklubb (1) skor (2) smärta (1) snusk (4) snuskis (1) sperma (1) starkare (1) strumbyxor (1) strumpbyxor (1) upphetsning (1) väggen (1)
onsdag 29 augusti 2012

Läsares berättelse

Jag tycker det är rätt kul att läsa andras berättelse för hur och var dom utforskar sina och andras kroppar.
Har ni en berättelse, så kan jag gärna lägga upp den. (Med namn eller anonym)

Sexklubb är nått jag har hört lite om, det låter väldigt intressant och spännande... prata med Herren om detta och han är nog inte för det, men skulle varar rätt roligt att få vara med nån gång.
Herren är rätt tyglad även om vi utforskar våra stunder tillsammans, men Sexklubb där man har sex med varandra framför andra, kanske provar andra par, kanske låter nån singel vara med på ett hörn?


Kanske skulle vara nått, detta med "hål i väggen" för kukar som hoppar ut som nån där inne kan suga på... känslan att kanske nån just tar din kuk och suger på =).

En klubb där tjejer (och killar hoppas jag) sitter halv nakna och bara väntar på att få bli vald till en het kväll mer just dig... skulle inte vara så pjåkigt.= )

Jag är nog mera riktat i så fall mot "lätt" bandage... helst ingen hård smärta men lite "retande" lekar medans man är bunden och inte kan se nått... mmm spännande.

Jag har ju köpt en ny leksak till Herren... jag drömmer lite faktisgt om hur roligt vi ska få ha med den... vad det är återkommer jag när vi har fått den.

/Fialotta 

1 kommentarer:

Catsuit sa...

Haha, gloryhole! Kul, har bara hört talas om sådana tidigare :)