Fialottas Snusk: Surfat lite..

Fialotta Snusk

Hejsan, här skriver vi lite snusk, sex, leksaker och annat knasigt. Inga fördomar eller rullande ögon.
Fetisch, nyfikenhet på olika saker.
Känn er som hemma, har ni frågor, bara fråga på./Snusk Fia

Skriva Djupet på fetisch

Online nu =)

Blog Archive

Genant att prata <br> om sex?

Populära inlägg

Sedan Start.

=)

Etiketter

40 (1) akt (1) anal (2) bajs (1) bandage (1) ben (1) Berättelse (1) Beröring (1) blogg (1) Body (1) Butt plugg (1) Dildo (2) diskret (1) dusch (2) fantasi (1) fetisch (3) fia (1) Fialotta (1) film (1) fötter (1) Gloria (1) gloriafeet (1) hals (1) hand (1) Herre (1) hål (1) händer (1) kroppsstrumpa (1) kukar (1) kvinna (1) kåt (1) känn (1) leksak (1) leksaker (2) leksaker Dildon (1) lotta (1) lust (1) maximera (1) mens (1) Naughtibod - Vibrator Lila (1) onani (1) oral (1) orgasm (2) porr (1) rygg (1) sex (7) sexigt (2) sexklubb (1) skor (2) smärta (1) snusk (4) snuskis (1) sperma (1) starkare (1) strumbyxor (1) strumpbyxor (1) upphetsning (1) väggen (1)
måndag 12 november 2012

Surfat lite..

.. in på andras snusk bloggar =) och kan säga att jag är rätt imponerad på hur många vågar lägga upp det dom gör, som privat då alltså.
Och i par... jag måste ju erkänna att visst är det upphetsande och läsa vad andra gör, kanske inte att man blir kåt på just dom, men att man blir kåt och vill prova på med sin egen partner eller älskare eller vad man nu har.

Jag har hittat 2 bloggar som skriver om deras egna "mål" i sex livet haha.... och tycker det är väldigt härligt och upphetsande att gå läsa.
Men med tanke som jag får, i denna ålder "40" runt par, speciellt kvinnor, hur deras sex lust förmodligen hoppar igång igen efter varit i dvala då man har små barn, jobb och mycket annat runt om sig.
Jag själv är runt 40 och själv märkt att min sex lust har blivit betydligt starkare och mer villig på många sätt och vis.

Min Herre, ja som jag kallar min kärlek... han har ju öppnat sig för mig mera och berättat en "hemlis" som gjorde att jag tycker kom oss närmare... jag är väll fortfarande rätt oskuld med detta bloggande om just sex, så allt sånt där kommer nog så småningom.

Men Detta med "bli Så kåt av att se, hör och känna en annan kåt har jag aldrig upplevt i yngre dar, jag fick den upplevelsen med min Herre för första gången och jag blir faktisgt väldigt Blöt av att han tittar på mig, rör vid mig, och även när jag gör det på honom, rör och smeker utan att han petar på mig så kan jag bli stört kåt.
Känslan av att, "ikväll, fan ska jag köra över honom med både det ena och det andra..." kan göra mig stört kåt och bara vill leka med mig själv, men samtidigt är jag en "retsticka".... gillar känna känslan utan att få den där explosionen, om inte han får mig till det.
Men absolut har jag "trallat" med mig själv, = ) Jag har 2 sätt, duschen och själv klart leksaker samt händer.

Nu tror jag det blir lite smått lek ^^.

Ni som har hög sex lust, kör ni på även när ni/den ni är med har mens?


2 kommentarer:

Maja sa...

Gillar din blogg!

Anonym sa...

Japp det gör vi. Handduk i sängen funkar bra. :)