Fialottas Snusk: Sko fetisch (samt stayup/strumpbyxa)

Fialotta Snusk

Hejsan, här skriver vi lite snusk, sex, leksaker och annat knasigt. Inga fördomar eller rullande ögon.
Fetisch, nyfikenhet på olika saker.
Känn er som hemma, har ni frågor, bara fråga på./Snusk Fia

Skriva Djupet på fetisch

Online nu =)

Blog Archive

Genant att prata <br> om sex?

Populära inlägg

Sedan Start.

=)

Etiketter

40 (1) akt (1) anal (2) bajs (1) bandage (1) ben (1) Berättelse (1) Beröring (1) blogg (1) Body (1) Butt plugg (1) Dildo (2) diskret (1) dusch (2) fantasi (1) fetisch (3) fia (1) Fialotta (1) film (1) fötter (1) Gloria (1) gloriafeet (1) hals (1) hand (1) Herre (1) hål (1) händer (1) kroppsstrumpa (1) kukar (1) kvinna (1) kåt (1) känn (1) leksak (1) leksaker (2) leksaker Dildon (1) lotta (1) lust (1) maximera (1) mens (1) Naughtibod - Vibrator Lila (1) onani (1) oral (1) orgasm (2) porr (1) rygg (1) sex (7) sexigt (2) sexklubb (1) skor (2) smärta (1) snusk (4) snuskis (1) sperma (1) starkare (1) strumbyxor (1) strumpbyxor (1) upphetsning (1) väggen (1)
tisdag 28 augusti 2012

Sko fetisch (samt stayup/strumpbyxa)

Ja jag tänkte skriva lite om detta, och lite bilder så klart.

Jag som sagt var väldigt naiv när jag var ung (haha va ung) men efter träffat min Herre så har mer och mer kommit upp för saker som jag inte visste.
Ex, sko Fetisch, även för fötter och så klart strumpbyxor och Stay-ups...

Så jag tänkte jag ska skriva lite om det, och själv klart visa lite bilder.

Hur vi kom in på detta, eller rättare jag, var för att Herren var rätt inne på detta så klart, jag har varit världens tråkigaste i hela halva mitt liv tills mitt inre fick lite snusk runt om sig och allt vakna till liv.
Men när jag mötte Herren så kom mycket smått och gott upp.
Som ex: Stay-ups, Strumpbyxor och sexiga skor.

Detta är nått som uppskattas otroligt mycket i våran sängkammare.. =) Och lika glad och kåt blir man när man ser Herrens blick och leende när han ser mig. =)

Men nått som jag tror jag ska införskaffa mig är...
Dessa ska jag absolut beställa... även överdelen är extremt sexigt.


 Jag är för mönster som sagt, gillar denna, men finner det för "klottrig"

 Denna tycker jag är fruktansvärt tändande... får en kittlande känsla överallt att bara se på. =)



Med tanke på hur mycket det finns där ute, så lägger jag upp en liten poll snart om vad ni tycker jag ska skriva om, anal, fetisch eller vad som. =)


1 kommentarer:

Anonym sa...

Finns ju inget skönare än att knulla en tjej i Analen och hon har stayups eller raffset på sig, man blir ju så störtkåt