Fialottas Snusk: Efter all titt...

Fialotta Snusk

Hejsan, här skriver vi lite snusk, sex, leksaker och annat knasigt. Inga fördomar eller rullande ögon.
Fetisch, nyfikenhet på olika saker.
Känn er som hemma, har ni frågor, bara fråga på./Snusk Fia

Skriva Djupet på fetisch

Online nu =)

Blog Archive

Genant att prata <br> om sex?

Populära inlägg

Sedan Start.

=)

Etiketter

40 (1) akt (1) anal (2) bajs (1) bandage (1) ben (1) Berättelse (1) Beröring (1) blogg (1) Body (1) Butt plugg (1) Dildo (2) diskret (1) dusch (2) fantasi (1) fetisch (3) fia (1) Fialotta (1) film (1) fötter (1) Gloria (1) gloriafeet (1) hals (1) hand (1) Herre (1) hål (1) händer (1) kroppsstrumpa (1) kukar (1) kvinna (1) kåt (1) känn (1) leksak (1) leksaker (2) leksaker Dildon (1) lotta (1) lust (1) maximera (1) mens (1) Naughtibod - Vibrator Lila (1) onani (1) oral (1) orgasm (2) porr (1) rygg (1) sex (7) sexigt (2) sexklubb (1) skor (2) smärta (1) snusk (4) snuskis (1) sperma (1) starkare (1) strumbyxor (1) strumpbyxor (1) upphetsning (1) väggen (1)
måndag 27 augusti 2012

Efter all titt...

... på alla leksaker och allt som jag har läst om sen igår och även i dag har det gjort mig rätt varm i kroppen.
Och min planering för min partner i dag kommer blir händelserik.

Dusch med full rakning... fram med diverse olika kläder som jag vill ha på mig... sexiga stay-ups, på sexiga skor och nått väldigt utmanande som gör att det både ställer sig och rinner av upphetsning.

Våran lilla fetisch är nog "skor och olika sexiga strumpbyxor". Mannen köpte en gång ett par strumpbyxor med hål i för rump och muffen (ja jag är så larvig att jag kallar henne "muffen") och då han är väldigt förtjust i just "strumpbyxor" av alla slag så var det en rätt skön grej att få känna på.

Jag är äldre kvinna med en yngre man, trotts min erfarenhet så har jag nog inte alls så mycket erfarenhet av många olika "saker" som en annan kanske har, men mitt intresse och fantasi har alltid varit där för prova nya saker.

Just skor och strump "fetisch" bilder kommer komma.... =)






0 kommentarer: