Fialottas Snusk: Hejsan = )

Fialotta Snusk

Hejsan, här skriver vi lite snusk, sex, leksaker och annat knasigt. Inga fördomar eller rullande ögon.
Fetisch, nyfikenhet på olika saker.
Känn er som hemma, har ni frågor, bara fråga på./Snusk Fia

Skriva Djupet på fetisch

Online nu =)

Blog Archive

Genant att prata <br> om sex?

Populära inlägg

Sedan Start.

=)

Etiketter

40 (1) akt (1) anal (2) bajs (1) bandage (1) ben (1) Berättelse (1) Beröring (1) blogg (1) Body (1) Butt plugg (1) Dildo (2) diskret (1) dusch (2) fantasi (1) fetisch (3) fia (1) Fialotta (1) film (1) fötter (1) Gloria (1) gloriafeet (1) hals (1) hand (1) Herre (1) hål (1) händer (1) kroppsstrumpa (1) kukar (1) kvinna (1) kåt (1) känn (1) leksak (1) leksaker (2) leksaker Dildon (1) lotta (1) lust (1) maximera (1) mens (1) Naughtibod - Vibrator Lila (1) onani (1) oral (1) orgasm (2) porr (1) rygg (1) sex (7) sexigt (2) sexklubb (1) skor (2) smärta (1) snusk (4) snuskis (1) sperma (1) starkare (1) strumbyxor (1) strumpbyxor (1) upphetsning (1) väggen (1)
söndag 26 augusti 2012

Hejsan = )

Hejsan, FiaLotta här. ja egentligen heter jag annat, men jag tycker om namnet Fialotta och därefter kan skriva det jag verkligen tycker om att skriva då detta är helt enkelt om Snusk!!

=)
Jag kommer skriva vad som faller mig in,, leksaker, ställningar bla bla bla =) Inga bilder på mig dock, detta är mera min egna behov att få skriva om det jag tycker är kul inom sex lek/saker.

Åter kommer straxt.

1 kommentarer:

Unknown sa...

Testar ^^