Fialottas Snusk: Upphetsning...

Fialotta Snusk

Hejsan, här skriver vi lite snusk, sex, leksaker och annat knasigt. Inga fördomar eller rullande ögon.
Fetisch, nyfikenhet på olika saker.
Känn er som hemma, har ni frågor, bara fråga på./Snusk Fia

Skriva Djupet på fetisch

Online nu =)

Blog Archive

Genant att prata <br> om sex?

Populära inlägg

Sedan Start.

=)

Etiketter

40 (1) akt (1) anal (2) bajs (1) bandage (1) ben (1) Berättelse (1) Beröring (1) blogg (1) Body (1) Butt plugg (1) Dildo (2) diskret (1) dusch (2) fantasi (1) fetisch (3) fia (1) Fialotta (1) film (1) fötter (1) Gloria (1) gloriafeet (1) hals (1) hand (1) Herre (1) hål (1) händer (1) kroppsstrumpa (1) kukar (1) kvinna (1) kåt (1) känn (1) leksak (1) leksaker (2) leksaker Dildon (1) lotta (1) lust (1) maximera (1) mens (1) Naughtibod - Vibrator Lila (1) onani (1) oral (1) orgasm (2) porr (1) rygg (1) sex (7) sexigt (2) sexklubb (1) skor (2) smärta (1) snusk (4) snuskis (1) sperma (1) starkare (1) strumbyxor (1) strumpbyxor (1) upphetsning (1) väggen (1)
tisdag 28 augusti 2012

Upphetsning...

Upphetsning! Är ju ett "ord" som är en känsla... som själv klart många vet... men med tanke på just känslan av upphetsning av olika slag.
Som fantasier... leksaker, en tanke -  Men jag på senare år har märkt att jag får väldigt lätt upphetsning av att min Herre kåt, det göra mig oerhört suprem tänd på just honom och viljan att få honom till extas kåt het, jag vill bara göra honom så upphetsad att han typ kan nästan komma bara på beröring.

Sånt har inte jag upplevt förr, (orsaker som kanske inte alls lika intressant att berätta här, tråkigt haha) men jag tror kanske man behöver hitta just den personen som får en att släppa allt, hitta allt och göra det mesta med.
Så igår blev det som jag sa, en upplevelse som jag aldrig varit med om, jag tror inte heller Herre har det om jag ska vara ärlig då vi låg och log ett bra tag efter och vi var rätt "utpumpade".

Med tanke på gifta par som har vanligt sex och sen börjar utforska det vidare för att kanske få mer liv i sängkammaren... så är det väldigt intressant att leta upp nya saker tillsammans.
Att man kanske ska vara ärlig mot sin partner och sen utforska varandras kroppar till fullo... 
Kan säga att det pulserar fortfarande från gårdagen och känns som jag har lust att ringa in Herren och be honom komma hem för vi har "läckage"!!!

Jag har köpt en överraskning till honom igår... som jag ser fram emot till tusen att få visa.... =) Längtar tills den kommer.... 

Jag har en idé som jag vill göra... men vet inte om jag ska göra den i smyg eller med hans medvetande, anledning till att jag inte säker på jag ska berätta är att man ska ju inte göra nått emot någons vilja men jag känner honom rätt bra..... att filma oss när vi har sex... sen tittar man på det tillsammans, jag kan tycka filmer är rätt upphetsande men alltid undrat om man blir avtänd av att se sig själv?
Medan andra har sagt att det är extremt upphetsande....  Ska nog åtgärda en lite plats för min lilla kamera....
och det kommer anordna detta tills nästa lek.

Undrar om dessa skulle tända min Herre... men allt beror på med beröringen.... =) 












0 kommentarer: