Fialottas Snusk: Vad tänder ni på?

Fialotta Snusk

Hejsan, här skriver vi lite snusk, sex, leksaker och annat knasigt. Inga fördomar eller rullande ögon.
Fetisch, nyfikenhet på olika saker.
Känn er som hemma, har ni frågor, bara fråga på./Snusk Fia

Skriva Djupet på fetisch

Online nu =)

Blog Archive

Genant att prata <br> om sex?

Populära inlägg

Sedan Start.

=)

Etiketter

40 (1) akt (1) anal (2) bajs (1) bandage (1) ben (1) Berättelse (1) Beröring (1) blogg (1) Body (1) Butt plugg (1) Dildo (2) diskret (1) dusch (2) fantasi (1) fetisch (3) fia (1) Fialotta (1) film (1) fötter (1) Gloria (1) gloriafeet (1) hals (1) hand (1) Herre (1) hål (1) händer (1) kroppsstrumpa (1) kukar (1) kvinna (1) kåt (1) känn (1) leksak (1) leksaker (2) leksaker Dildon (1) lotta (1) lust (1) maximera (1) mens (1) Naughtibod - Vibrator Lila (1) onani (1) oral (1) orgasm (2) porr (1) rygg (1) sex (7) sexigt (2) sexklubb (1) skor (2) smärta (1) snusk (4) snuskis (1) sperma (1) starkare (1) strumbyxor (1) strumpbyxor (1) upphetsning (1) väggen (1)
söndag 26 augusti 2012

Vad tänder ni på?

Om man får fråga så rakt ut utan att vara oförskämd!! Även om denna blogg borde skrämma iväg dom som är pryda.

Det kan ju vara vad som helst...

Ex:

  •  fötter, 
  • skor, 
  • strumpbyxor, 
  • hals, 
  • händer,
  • rumpa,
  • bröst... 
  • klär ut sig.
  • porr
  • filmer
  • leksaker
Jag har lite sånt där tändande att jag tycker om att kanske (bara kanske haha) bli hittad medan man har sex, det liksom tänder en lite, tanken av att nån kommer på en.

Vad är eran fetisch?  

Eller kanske dominans...?

Ja allt sånt här kommer komma flera ggr och lite mera i detalj eftersom... utan bara vill väcka lite nyfikenhet bland oss så ni kommer tillbaka.... man kan fråga om "ämne" att skriva om. =)


Nu ska jag i alla fall våldsföra mig på min partner.... Ha en skön kväll. 



2 kommentarer:

Nilla sa...

Hej Fialotta
Jag tycker också det är spännande när det finns risk för att bli upptäckt.
Annars tänder jag på bröst hos tjejer och rumpan på killar..
Nilla

Anonym sa...

Hej,

Jag tänder och älskar utomhusex i alla former. Skogen, i/på bilen, stranden, skogen you name it. Sedan att den där lilla risken att li påkommen är extremt uppkåtande :-)